24 Mayıs 2022 Salı

KÜÇÜK KÖY 2

Annemle sarılıp çırılçıplak uyumuştuk yatakta dönüp dururken gözlerimi açtım dünün yorgunluğu üzerimden gitmişti annem ise çırılçıplak önümde uyuyordu her şey hayal gibi geliyordu istediğimi yapmıştım ve daha da çok istiyordum annemi annem o kadar sexy ve güzel uyuyordu ki hiç uyandırmadım kalkıp kahvaltı hazırladım masayı donattım annem hala uyuyordu yatağa doğru gittim uzanıp arkasına sarıldım annecim uyan hadi 11 oldu kahvaltı yapalım sonra da bir şeyler yaparız dedim Annem: irkilerek kalktı ne 11 mi bugün alışverişe gidecektik teyzengille unuttum dünün yorgunluğuyla hadi hemen hazırlan dolmuşu kaçırmayalım dedi Köyümüzde dolmuş sadece 1 defa gelip giderdi kaçarsa şansımız yoktu ben biraz sızlanarak kıyafetlerimi alıp yatak odasına annemin yanına geldim off baş başa takılmak varken ne işimiz var ya dedim Annem; rabia ablan çok ısrar etti alışverişe gidelim diye yoksa evde gün boyu baş başa kalırdık aşkım dedi Annemin böyle konuşması beni azdırıyordu rabia abla dediyse gidelim tabi dedim onu hayal ediyordum sikim kalktı pantolonumu da giymemiştim anne akşama kadar dayanamam gitmeden bi sakso patlatsana oğluna dedim kalkmış sikimi görünce dayanamadı Annem: gel bakiyim bu koca sikin başıma bela olacak ama neyse Eliyle sikimi kavradı yavaş yavaş başını okşadı altlara doğru indi sikimin tamamını avcuna alıp sıvazladı sonra yavaşça ağzına aldı yalayacağı noktaları çok iyi biliyordu sikimi yaladıkça zevkten şekil değiştiriyordum ağzına alıp hızlı hızlı çıkarıyordu ben patlıyacaktım sanki sikmişim gibi zevk alıyordum annem; çok var mı daha dedi Yok anne az kaldı devam et dedim sikimi alıp boğazının dibine kadar zorladı soktu tamamını içine aldı nefessiz kalıyordu ama beni boşaltacaktı gırtlağına kadar sokup sokup çıkarıyordu sikimi ben daha fazla dayanamadım geliyorum dedim sikimin yarısını çıkarıp çıkan tüm dölü emdi somurdu yuttu ohhh karnımı doyurdun dedi ama ben açım anne dedim Annem; seni akşam doyuracaz o zaman bugün annene yeni kıyafetler alalım sen ben öyle gör bide hazırlan hadı mızmızlanma dedi Ben hazırlandım annem iç çamaşırlarını giymiş bekliyordu dolabın önünde anne hadi giy de gidelim dedim Annem; dur be güzel bişeyler bakayım o orospu rabiadan güzel giyinmem lazım dedi Kıskanıyor musun onu diyerek güldüm yanına geldim dolabında zevkime uygun birşeyler seçtim beyaz sımsıkı bir pantolon seçtim al annem dedim alıp zorlayarak giydi götü zar zor sığdı sonra hemen uzun bluz tarzında bir şey seçti kalçasını kapatıyordu birazda olsa altına da topuklu ayakkabısını giydi yanına geldim beline sarıldım anne senden güzeli yok bu dünyada şu güzelliğine baksana dedim Annem; şımartma beni hadi çıkalım gelmiş onlarda dedi Annem önde kapıya doğru yol aldı götüne şaplak attım arkasını döndü güldü dışarıda yapma bak yakalanırsak yanarız dedi Tamam anne ya korkma bu kadar dedim dışarı çıktık rabia ablagil çoktan gelmiş gözüm direk onu kesti parlak sımsıkı taytı ve dar t shirti benim içimde birşeyler uyandırdı çok sexydi ayfer teyzem ise tayt giyip üstüne de uzun birşeyler giymişti kalın bacakları görünüyordu ben daha fazla baktığımı belli etmemek için ilerledim yanlarına doğru annem teyzem ve rabia abla önümüzden gidiyorlardı dolmuş durağına doğru gidiyorduk ben arkadan off şunlara bak lan dedim rabia abladaki şu göt ne siksem efsane olur dedim can biraz tuhaf oldu ama o da istiyordu konuyu değiştirmek için bana soru sordu Can: anneni naptın ilerlediniz mi birşeyler var mı dedi Ben oooo neler olmadı ki ben çok ilerilere gittim sen ne bok yedin asıl daha bir şey yapamadın mı dedim alaycı bir tavırla Can; ya biraz ilerledim ama daha tam olmadı işte ama az kaldı sikecem oruspuyu dedi Dolmuş durağına doğru yaklaştık annemlerin yanına gidiyorduk bak şimdi dolmuşta beni izle dedim dolmuş geldi ve içeri girdik pazartesi olduğu için herkes şehre gidiyordu çok kalabalıktı oturacak yer yoktu ayakta kaldık yol 30 dakkaydı zaten dayanabilirdik can ile göz göze geldim bak diye işaret verdim annemin arkasına geçtim sikimi dayadım yumuşacık götüne yapıştı sikim çok güzel zevk alıyordum ama yakalanmamak için uzaklaşmam gerekti fazla yakındık canı izlemeye başladım birden annesinin arkasına yanaştı poposuna dokunmaya başladı sonra benim yaptığım gibi sikini dayadı ben bakıyordum çok şaşırmıştım bunu yapabildiğine yüzüne bakılırsa kendide şaşırmıştı yol boyunca 1 cm bile ayrılmadı dibinden aşşağı indik can yanıma geldi Can: olm bu iş bitti hallettim sesini bile çıkarmadı iyiki bana ilham verdin valla ne istersen yapacam lan diye sevinç naraları atıyordu Ben tamam bak bunu unutmam bir tane istediğimi yapacan dedim tamam diyerek geçti indiğimiz yere avm çok yakındı hemen oraya geçtik annem ve teyzem babalarınız iyi para gönderdi ne istiyosanız gidin alın dedi bizde alışveriş yapcaz bye dediler 2 bin tl verdiler toplam bana düşen bin tlydi aldım geziyorduk aklıma şeytani bir fikir geldi gizli kamera almak twitterde sürekli böyle gönderiler görüyordum ve oldukça azdırıyordu beni cana söyledim Can; yürü amınakoyim birde soruyon mu şu orospuları görelim bi annemi gördüm ama ablamı da görelim dedi Hemen gidip en güzelinden 2 tane kamera aldık attık poşete sonrasında yemek atari sinema yaptık rabia abla aradı canı hadi gelin bizim işimiz bitti bizde hemen avmnin dışına geldik elleri poşet doluydu çok güzel şeyler aldık ya dedi ben merak ettim neler aldıklarını artık evde öğrenicektim dolmuşu bekledik bu sefer çok kalabalık değildi arka 5 liye oturduk yol aldık annem yorulmuştu omzuma yattı ben elimi bacaklarına attım sikimi yavaş yavaş hazırladım akşama yol bitti eve geldik annem soyundu gel aşkım ya yeni şeylerden giyicem dedi 3 tane gecelik almıştı hangisi aşkım diyerek gösterdi mor olanı seçtim çoğu kısmı dantelli yanda mor şerit vardı of anne efsanesin giy hemen dedim giydi içini doldurdu tamamen elimi memelerine attım elimi tutarak Annem; daha değil biraz sabret oğlum dedi Tamam anne ya dedim diğer kıyafetlerini de tek tek gösterdi zevkin harika dedim mutlu oldu oturma odasına geçtik Annem: oğlum ayfer teyzen bugün can hakkında birşeyler dedi tek kalınca can buna yaklaşıyormuş sikini falan sürtüyormuş ilk başlarda sert tepki veriyormuş ama malum kocası yok artık dayanamicam dedi hatta otobüste olandan da çok zevk almış bu akşam vermeyi düşünüyor cana bende biraz yardım ettim ver gitsin nolcak falan diye ben aramızdaki ilişkiyi anlattım hoşuna gitti Ben; iyi işte anne nolcak ki onlarda sikişsin iyi yapmışsın dedim Annem; ama rabia bilmiyomuş canın teyzene yaklaştığını o varken yapamıyorlar onu uzaklaştırmamızı istedi nasıl yapacaz Tam istediğimiz fırsat işte rabia ablayı buraya çağıralım onlar halletsin hem bende bir şey aldım dedim içeri gidip hemen getirdim gizli kamerayı bak bunu lavaboya yerleştirelim oruspunun vücudunu görürüz dedim annem tamam aşkım dedi rabia ablayı aradı çağırdı kıyafetlere bakalım bahanesiyle sonra da oturur sohbet ederiz dedi ben o arada kamerayı yerleştirdim Rabia ; tamam geliyim de ama gece gece korkarım canla annem gelmiyolar samet beni alsın dedi Annem; tamam gönderiyorum çık sen evin önüne dedi Ben direk çıktım gittim rabia ablayı aldım sohbet ederek eve geldik merdivenlerden çıkarken o koca kalçası sallanıyordu elimi atmamak için kendimi zor tuttum içeri geçtik oturduk Annem; hoş geldin balım diyerek karşıladı o da samimi davranıyordu çok cana yakın bir kızdı benim aklım sadece cinsellikteydi ama tek derdim sikmekti annem içeriden poşetleri getirdi elbise aldım ya şunu deneyelim dedi 2 tane elbise çıkardı biri siyah biri mor sıyahı bana moru da sen dene dedi annem üstündeki kıyafetleri çıkardı annem;gel yardım et şunu giyeyim diyerek elbiseyi açtı Rabia;burda mı diyerek şaşırdı Annem; samet bize mi bakıcak kız dedi ve çıkardı kıyafetlerini Harika memeleri bir defa daha beni baştan çıkardı rabia abladan yardım isteyerek giydi siyah yırtmaçlı bir elbiseydi annem giyer giymez içini çok güzel doldurdu harika oldu rabia abla çok şaşırdı Rabia: teyze sen kapalısın bunu nasıl giyecen dizine bile gelmiyor köyde ne derler kafayı mı yedin dedi Annem: kız burda giyicemi kim söyledi tatile gitme planım var sana da şimdi sorcaktım biyerlere gidelim mi dedi Rabia: valla ilaç gibi gelir sıkıldım şu pislik yerden dedi Annem: tamam o zaman ayarlarız ileriki zamanlarda dedi bu kıyafette lazım olur diyerek mor kıyafeti çıkardı rabia ablaya uzattı Rabia : burda giyemem ki utanırım ben dedi Annem: banyoya git orda giy dedi Oraya kamera yerleştirmiştik o orospunun her yerini görecektim banyoya gitti 5 dakika sonra yanımıza geldi rabia ;teyze bu fazla açık galiba dedi Annem: yok kız şu güzel vücüdünu kapatıp napacan dedi Rabia abla içeri girdi mor elbisesi vücuduna yapışmış göbeğine kadar dekolteli dik uçlu dolgun memeleri harika görünüyordu annem elbiseyi hediye etti rabia ablaya tatili konuşalım bak dedi biraz sohbet ettik detayları konuştuk Rabia: tamam gerçekten gidelim çok iyi olur dedi Bir süre oturduk sohbet ettikten sonra aklıma kamera geldi rabia abla giderse direk kameraya koşup izleyecektik teyzem arayıp geç oldu gel artık dedi ben hem gitmesini istiyordum hem kalmasını ama onun çıplak videosunu izlemeyi daha çok istiyordum kapıdan yolladık hemen kameraya koştum telefona aktarıp izlemeye başladım rabia ablanın amı o kadar sexy dolgun güzeldi ki ona girmek için her şeyi yapardım hele de beni bitiren kalçaları onlara aşıktım vücudu harikaydı sikimi hemen kaldırmıştı annem telefonda mesajlaşıyordu hemen kamerayı kapatıp yanına gittim o kim dedim Annem: teyzenle can sikişmiş teyzen harikaydı falan diyor o da orospu oldu vay be dedi Beraber sikişiriz işte ne güzel booşver sen şimdi onu sabahtan beri seni arzuluyorum yatağa gidelim dedim kafasını sallayarak hadi dedi yatak odasına girip perdeyi kapattık girer girmez dudağına yapıştım o da benim dudağımı emiyordu üstünü yavaşca soyup memelerini tutup sıkıp okşamaya başladım sikim kalkmıştı bir yandan da amına doğru ittiriyordum ikimizde azmıştık üstünü çıkardım memeleri tamamen serbestti emiyordum birden zil çaldı tam ortasında kesildi sinirlenmiştim annem sadece iç çamaşırı ile kapıya gidip kim o dedi rabia abla benim telefonumu unuttum ya diyerek seslendi içeri geldi telefonunu alıp teyze bu üstün ne böyle mi geziyosun evde dedi Annem; yok kız duş alcaktım ondan dedi hemen gitti biz yine yatağa geçtik çok ateşliydik ikimizde annemi yatağa atıp annemin külodunu çıkarıp okşadım annem kendinden geçiyordu sok bana koca sikini aşkım hadi diyordu sikimi tutup yavaş yavaş amına ittirdim am suyu kolaylaştırdı sokmamı ben annemin içine tamamen vermiştim son hızımla git gel yapıyordum o kadar sert sikiyordum ki titriyordu titreyerek konuşuyordu son sesi ile inliyordu götüne şaplak atıyordum aynı anda. Annem birden titreyerek boşaldı ben daha gelmemiştim annemin memelerine doğru ilerledim memelerini sıkıştırdım araya sikimi soktum git gel yaptım havalara uçacaktım o yumuşacık memelerinin arasında sonra şiddetli bir şekilde yüzüne boşaldım annem dudağının kenarına gelenleri yaladı Annem; oğlum gel güzel bir duş alalım dedi Tama aşkım dedim Banyoya gittik annem suyu açtı ısınsın dedi biraz bekledik annemle oynaşıyordum memelerine dokunuyordum sikim yeniden kalkacaktı hissetmiştim annemle duşa girdik annem arkasını bana döndü suyun altına girdi kalçasını görünce sikim şahlandı aslında çok güzeldi kalçası biraz ovaladım arasını açtım göt deliği tamamen dokunulmamış bakireydi anneme sordum anne hiç götten yemedin mi dedim annem;yok baban günah diye dokunmadı bende istemedim çok acıtır diye dedi Gel beraber deneyelim anne dedim yok falan dedi ilk başta anne bir şey olmaz hadi ya her tarafını siktim götünü mü benden saklıcaksın dedim Annem; tamam ama yavaş olcan dedi Söz vererek götünü ayırdım sabunu alıp götünü iyice ovaladım kaygan olmuştu sikim girmek için can atıyordu götünü aralayıp sikimin başını ittirmeye çalıştım ama çok zordu minicikti deliği sikim delecekti götünü kafasını soktum annem öyle bir inledi ki teyzemgil duymuştur devamını ittirmeye çalışıyordum annem acıdan kıvranıyordu biraz sonra tamamını soktum annem bağırıyordu ahh ohh diyerek neredeyse ağlayacaktı aynı anda sikim o kadar sıkı kavranmıştı ki hemen boşalıcaktım anneme devam edeyim mi dedim et et dedi götünü kavrayıp ileri geri geliyordum annem zevkin doruklarına çıkmıştı hem acı çekiyor hem zevk alıyordu 5 dakika sonra annemin götüne boşaldım sıcacık dölüm içindeydi rahatlamıştık ikimiz duşumuzu alıp yatağa geçtik Annem; yarın teyzemgile kahvaltıya gideceğimizi ve bir sürprizleri olduğunu söyledi tamam diyerek düşüncelere daldım kesin yarın sikişiriz bu akşam konuştular zaten diye düşünerek uyudum en rahat günümdü sabah gözümü açtım annem kıyafet seçiyordu bir tayt giydi üstüne de kalçasını örtmeyecek bişeyler arıyordu siyah sütyenin üzerine transparan bluz giydi anne nasıl çıkıcan bunla oraya dedim yolda biri görürse ya dedim Annem; üzerine uzun bir kaban giyecem rahat ol dedi kafama dert olmuştu rabia ablaya ne diyecez sikişemeyiz ki falan diye düşündüm yola çıktık annemin yürüyüşü dikkatimi çekti topallıyordu noldu diye sordum Annem; götümü deldin dün gece bide soruyon mu dedi Ben güldüm az bile yapmışım o göte dedim neyse eve geldik içeri girdik can ile teyzem karşıladı bizi teyzem beyaz gömlek altına da dar bir etek giymişti dizine kadar altında da külotlu çorabı vardı harika olmuştu cana yaklaştım rabia abla nerde dedim Can; şehre gitti bugün işi varmış dedi Ben;he iyi dün haberlerini aldım siktin mi kahpeyi dedim Can; off hemde nasıl annen saolsun annemi o ikna etmiş Ben; he doğrudur yapar o dedim Annem kabanını çıkardı tüm vucudu ortaya çıktı hayranlıkla baktık teyzem hadi kahvaltıya dedi massayı donatmıştı orospu can ile ben oturdum masaya kalan yemekleri getiriyorlardı kalçaları harikaydı iki kardeş efsaneydi masaya oturdular bu güne hazır mısınız dedi teyzem Annem; oğlumu canavar gibi hazırladım hazır olmaz mı teyzesi dedi Can; bende hazırım teyze dedi anneme Annem; Iyi o zaman kahvaltınızı yapın görüşecez dedi Yemeğimizi yedik tamamen doyduk çok heyecanlıydık Annem; siz gidin ayarlayın odayı biz geliyoruz dedi can beni içeri geçirdi yatak odalarına girdik müzik ayarladık perdeleri kapattık heyecanlı bekleyişimiz sürüyordu annem ile teyzem içeriye girdi ikiside afetti sonra müzik açtık ve dans etmeye başladılar götlerini harika şekilde sallayıp kıvırıyorlardı annemin taytı sıkıca yapışmış koca kalçasını harika gösteriyordu yengemin dar eteği de beni bitiriyordu hangisine bakacağımı bilmiyordum can da öyleydi can sikiyle oynuyordu cana hadi kalk lan dedim ayağa kalktık annelerimizle dans etmeye başladık çok ateşlilerdi sikim teyzemin kalçasının arasındaydı önünde de can vardı teyzemi iki taraflı ittiriyorduk sonra annem tek kalınca azgınlığı başına vurdu beni kolumdan tutup çekti sikim amına yerleşmiş durumdaydı memelerini avuçluyordum sarılıyordum annem çok azmıştı yavaş yavaş t shirtimi çıkardı sonra eşofmanımı çıkardı dayanamayıp bende boxerimi çıkardım sikim ortalıktaydı artık teyzemi aklını çok fena çelmişti bana doğru gelip sikime dokunmaya başladı yavaş yavaş bende karşılık vererek memelerine dokundum teyze çok güzelsin dedim Teyzem; teşekkür ederim canım senin yarrağında harika diyerek cevap verdı Annem kıskanmıştı çok kıskanıyordu bana itafen gidip canı soymaya başladı can çok utanıyordu annem sikini çıkarıp okşarken hemen annemin yanına gittim belinden tutup çektim sen benimsin oruspum diyerek dudağına yapıştım böyle konuşmam hoşuna gitmiş olmalı ki daha çok azıyordu sesi değişmişti yavaş yavaş annemin üst tarafını soyuyordum transparan bluzunu çıkarıp sütyenin içine elimi attım meme ucunu okşayıp sıkıyordum sonra sütyenini çıkardım memesini yeni doğmuş bebek gibi emmeye başladım can da teyzemi bizim yanımıza getirdi gömleğini çıkardı teyzemin altında sütyen yoktu külotlu çorabı ve eteği kalmıştı çok ateşli görünüyordu can da memelerini emmeye başladı annem ile teyzem azmıştı meme uçları sertleşti yavaş yavaş amlarına doğru indik teyzem ile annem yan yana öpüşüyorlar biz can ile alttan amlarını yalıyorduk inleme sesleri geliyordu ben teyzemin bacağına doğru elimi uzatıp elliyordum ikisinide istiyordum sonra ayağa kalktık annem ile teyzem siklerimizi kavradılar elleriyle saksoya başladılar benim bir gözüm teyzemin memelerindeydi annelerimiz saksoya devam ediyordu 2 3 dakika sonra can boşaldı titreyerek yatağa uzandı bende tık yoktu teyzem ise tek kalmıştı teyze gel can gelene kadar yardım et dedim Teyzem; olur valla can hadi sende hızlı ol annecin tek kalmasın dedi Teyzem ile annem sikimi paylaşamıyorlardı ağızlarındaki sıcaklık beni paramparça edecekti biri taşaklarımı diğeri sikimi emiyor sıra sıra yer değiştiriyorlardı sonra şiddetli hiç boşalmadığım kadar boşaldım sıra sıra ikisinin de yüzüne attırdım can bana bakıyordu gözündeki kıskançlığı hissedebiliyordum sonra hepimiz uzanıp biraz bekledik can ile kalkıp annelerimizin kalan altındaki yerleri soyduk çırılçıplaklardı ve gerçek güzellikleri ortaya çıkmıştı ikisini köpek pozisyonunda yatırdık amlarına girdik koca sikimi anneme zar zor yerleştirdim inliyordu teyzem de canın sikini alırken inliyordu ikisini titrete titrete sikiyorduk annem ile teyzem el ele tutuşuyor birbirlenin memelerini sıkıyorlardı biz götlerine şaplak atıyorduk bembeyaz tenlerinde götleri sanki boya sürülmüş gibi kıpkırmızıydı önceki sexlerimden daha çok zevk veriyordu çok tuhaftı Can; orospu annem al sikimi içine diye bağırıyordu Teyzem: ahh oğullarım sikin annelerinizi sikin doyurun orospularınızı Annem; hadi oğlum anneni en iyi sen doyurursun hadi sik şu anneni diye bağırıyordu benim zevkim 10 kat artıyordu daha da hızlanıyordum annem daha da bağırıyordu can ile teyzem boşalmıştı ben ise gelmek üzereydim annemin konuşmaları beni erken boşaltacaktı galiba annemin amına sert şiddetli şekilde tüm dolümü boşalttım ikimizde rahatladık amının içine sokuk şekilde uzandık üst üste kafam ise memelerindeydi yalıyordum can ise annesinin memelerine dokunmuş okşuyordu Teyzem; durumlar nasıl bittiniz mi dedi Ben: teyze daha seni sikmeden inmez bu makine dedim Teyzem: akşama kadar ayakta tutamayız rabia ablan gelecek gel yanıma indireyim seni dedi Anneme bakarak anne tamam mı dedim Annem; tamam can da bana gelsin ikinizinde bir boşalma hakkı var dedi teyzemin üstüne gittim amına sokmaya başladım sulanmış amı sikimi hızlıca içine aldı Teyzem; yuh lan bu ne boru mu sokuyon kocamanmış bu dedi Ben; hakediyorsun bunu teyze tadına bak keyfini çıkar dedim Teyzeme sokup git gel yapıyordum yavaş yavaş hızlandım o kadar hızlı ittiriyordum ki memeleri zıplıyordu ben sikimi kökleyip kökleyip çıkarıyordum aynı anda orospum diyerek bağırıyordum can ise annemin üzerindeydi 2 dakika git gel yaptıktan sonra boşalacam dedi annem çıkart dedi sütyenini hemen yanından alıp sütyenime boşal diyerek cana verdi can ona boşaldı teyzemin dar amcığına daha fazla dayanamayacaktım geliyorum diye bağırdım tangasını verdi al buna boşal içime boşalma dedi ben tangayı elime aldım teyzemin göbeğine doğru boşaldım biraz da yüzüne geldi Teyzem; orospu çocuğu diyerek güldü mahvettin üstümü dedi Sonra annemin yanına girdim sarıldım can da annesinin yanına girdi uzun sex deneyimimiz bizi çok rahatlattı ve yordu biz uzanırken Annem; biz teyzenle duş alıcaz sizde giyinin hadi oğlum sende evden kıyafet getirsene rabia ablan bunlarla bizi görmesin kirlendi bazıları dedi Can ile bize gittik anneme kıyafet almak için dolabını açtım gri ince bir taytı vardı onu aldım altına da külot seçtik Can; üstünü ben seçeyim dedi Tamam ama annenin kıyafetlerini de ben seçerim dedim onaylayarak yakası bol bi tshirt seçti can; eğilince memeleri görünsun dedi bende aldım hemen cangile geçtik onun annesinin kıyafetlerini seçecektik annesine yanları transparan bir tayt ve t shirt seçtik altına da tanga banyonun önüne koyduk bilerek sütyen koymadık memeleri açıkta kalsın ara sıra dokunuruz diye ikiside verdiklerimizi giyip sexyliklerini gösterdiler teyzemin bembeyaz bacakları taytının altından belli oluyordu annemin külodu da taytının içinden görünüyordu eğilince daha da çok görünüyordu rabia abla gelmişti kapıyı açıp karşıladık akşam yemeği hazırladık yemek hazırlarken aklıma banyoyu kontrol etmek geldi can da kamera almıştı hemen banyoya gittim etrafa baktım ve tahmin ettiğim gibi kamera ordaydı orospu çocuğu diyio cebime koydum sonra kirli sepetine baktım rabia ablanın ve teyzemin iç çamaşırlarından 1 er tane aldım sikem koyup içeri geçtim annelerimize temasta bulunduk yeniden azmaya başlamıştım ama rabia abladan çekiniyorduk ileri gidemedik akşam dizi izleyip müsaade istedik annemle evimize geldik rahat rahat yatağımızda günü konuştuk anne rabia ablayı napacaz ya dedim Annem; bilmiyorum oğlum ilişkilerimizi söylersek ona babangile falan söylerse biteriz risk alamayız Ben; çok istiyorum anne ya götünü keşke evlensem onunla ikinizi beraber sikerim her gün dedim Annem; keşkeee bende istiyorum beraber sikilmeyi ama elimizden bişey gelmez dedi Ben emindim takmıştım onu istiyordum ve hiç vazgeçmeyecektim artık teyzemde benimdi birden kamera aklıma geldi hala cebimdeydi acaba banyoda neler yaptı annemgil diye merak ettim ama anneme söylemedim annemde uyumak üzereydi kamerayı alıp yatağın altına koydum yarın izleyecektim gözümü kapattım çok sürmeden uyudum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.