16 Eylül 2022 Cuma

Türbanlı annem ve teyzemle ilişkim

Ben Ömer, 21 yaşındayım yakışıklı liseli bi gencim, annem, Meltem 39 yaşında taş gibi memeleri olan bi afet-i devran, teyzem, Eda ise 31 yaşında çok güzel bi kadın. Hemen hikayeye geçeyim. Babam yurt dışında yaşadığı için ve başka kardeşim de olmadığı için annemle yanlız yaşıyoruz. Hafta sonları ya teyzem bize yatıya gelir ya biz onlara gideriz o yüzden çok samimiyizdir birbirimizle. Bir cuma günü teyzem gile gidecektik ama annem sen git ben evi temizleyip gelecem dediği için annemden önce teyzem gile gittim. Teyzem kapıyı açtığında üzerinde kırmızı geceliği vardı ve çok kısaydı taş gibi götünün hemen altında bitiyordu. Onun öyle görünce sikim taş gibi oldu ilk kez ona o gözle bakıyordum. Beni görünce hoşgeldin falan diyip sarıldı göğüslerini vucudumda hissediyordum. “İçeri geç ben üstümü değiştirip geliyim” dedi, ben de hemen “ ya teyze nolcak benden mi utanıyon” diyince, “e öyle olsun bakalım” diyip mutfağa geçti. Ben de hemen arkasındaydım, belki önümde eğilirde 31 lik malzeme çıkar diye. Mutfağa geçtikten sonra, boyu kısa olduğu için dolapların üstünden oklavayı almam için yardım istedi benim de boyum yetişmeyince merdiven getireceğimi söyleyip banyodan merdiven getirdim. “Sen dur ben alim bu sallanıp duruyo başına bi şey gelmesin sporcu adamsın” dedi, ben de gülerek tamam dedim. “ bari beni tutta düşmiyim” dedi. Yavaşça o pürüssüz bacaklarını tuttum, sikim pantolonumdan fırlayacaktı resmen, çok azmıştım. O aşşağıya indi ama ben arkasında durmuş hâlâ bacaklarını tutuyordum. “ Ömer saol indim artık” dedi. Omuzlarından tutup kendine doğru çevirdim, yavaşça dudaklarına yaklaştım biraz öpüştükten sonra başını yere eğip “ olmaz, yapamayız” dedi. “ şhhhhh sakin ol kimse bilmeyecek” dedim be öpmeye devam ettim, ellerimi tüm vucudunda gezdiriyordum. Zaman geçtikçe o da rahatlıyordu, ellerini sırtımda gezdiriyordu. Kucağıma alıp yatak odasına götürdüm. Öpüşmeyi kesmeden üzerimizdekileri çıkardık. Vucudu sıcacıktı, dudaklarından yavaşça boynuna, memelerine, karnına ve en son amına kadar indim. Her dil darbesindd kendinden geçiyordu. 5-10 dakika yaldıktan sonra orgazım oldu ve elleriyle başımı amına itmeye başladı. İkimiz de çok zevk alıyorduk. Orgazımı iyice bittikten sonra “ hadi aşkım sıra sende” dedim ve yatağa uzandım. Hemen sikimi ağzına alıp hızlıca sakso çekmeye başladı yaklaşık 5 dk sonra ağzına boşaldım ve bütün dölleri yuttu. Ama ikimiz de birbirimize doymamıştık. domaldı ve “Artık dayanamıyorum sik beni, senin olmak istiyorum” dedi. Hemen arkasına geçip amına sikimi koymaya çalıştım çok zor girdi “o salak eniştem seni hiç sikmiyor mu” dedim. “Hayır işten gelir gelmez yatıyo salak adam” dedi. “Merak etme bundan sonra ben varım” dedim ve sikmeye ddvam ettim. Sonra bir ses duydum teyzeme sessiz olmasını söyledim ama dinlemedi “devam et, sakın durma” dedi. Devam ettim ve bir süre sonra annem içeri girdi hemen ayrıldık ve yorganı üzerimize çektik. Annem “ne yapıyorsunuz siz burda” dedi, şok olmuştu resmen. Teyzem “ açıklayabilirim” dedi ama annem dinlemeden çıktı. Hemen arkasından gidip kolundan tutup çevirdim “anne eniştem teyzemle ilgilenmiyormuş teyzem de yardım istedi, hepsi bu. Lütfen kimseye söyleme” dedim. Annem bi anda yumuşadı, teyzem de kapının arkasında korkarak bize bakıyordu ve “ kimseye söylemem ama bir şartla” dedi. “ ne “ dedim. “ beni de aranıza alırsanız” dedi. Şok olmuştum ama bir o kadar da sevinmiştim çünkü annem çok güzel bi kadındı ve hep hayalini kurardım. Hemen dudaklarına yapıştım ve yatak odasına götürdüm. Teyzem annemi duyduktan sonra çok sevindi. Hemen annemi aramıza aldık ben bir yandan annemi soyarken teyzem bir yandan annemle öpüşüyordu. Annemi soyduktan sonra yatağa yattım ve anneme ağzıma oturmasını ve teyzeme sikime oturmasını söyledim. Söylediklerimi yaptılar ve en güzel hayellerimden biri gerçekleşti. 5-6 dakika sonra yerlerin değiştirdiler. Artık sikim annemin amındaydı çok sıcaktı ve suluydu. Bir süre sonra teyzem sırt üstü uzandı ve anneme amını yalamsını söyledim. Annem teyzemin amını yalarken, ben annemin götüne girmeye çalışıyordum. Çok dardı soktukça inliyordu annem sonunda içine girdikten 3-4 dakika sonra boşaldım ve yatağa uzandım. Bir yanda annem bir yanda teyzem bana sarılmışlar seni seviyoruz diyolardı. Ben de sizi seviyorum diyordum. Bu olaydan sonra neredeyse her gün beraber geçiyor bazen grup bazen iki kişi yapıyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.