9 Temmuz 2019 Salı

HASTALIĞIM VE TÜRBANLI ANNEM 2

Yaklaşık 1 hafta babam ile anam beni boşaltmak için uğraştılar. Anamı sike sike artık anamın amı dağılmış ama ben boşalamamıştım. Anam birgün ablamlara gitmiş olayı bütün detaylarıyla ablama anlatmış. Ablamda anama nasıl böyle birşey yaptınız diye ona çıkışmış. Anamda o bizim oğlumuz onun bu haline çare bulmak için herşeyi yaparım demiş. Daha sonra anam ablama senin de bize yardım etmen lazım demiş. Ablamda böyle birşey yapamam hem günah hem de ben evliyim demiş. Anam da ama o benim oğlum seninde kardeşin günah münah artık bu olayı halletmemiz lazım demiş. 1 haftadır sikile sikile öldüm bana bir yerdımcı gerek en uygunda sensin aliye yetmiyorum hem ömrümde böyle sikilmedim demiş ablama. Işin ayrıntısına fazla girmek istemiyorum anam ablamı ikna etmek için epey uğraşmış anlayacağınız. Aradan 2 gün geçti bir akşam ablam bize geldi. Eniştem o akşam nöbetçiymiş. Yemeği yedikten sonra anam küçük kardeşimi teyzemlere gönderdi. Kardeşim gittikten sonra anam ablama dönerek olayı biliyorsun dedi. Ablamda bilmiyom daha da çekincem var dedi babamda birşekilde halletmemiz lazım dedi. Anam ablama sen bekle bizi izle daha sonra kararını verirsin dedi. Bu arada ablamı tanıtayım 1. 72 boyunda 55 kilo o da anam gibi tesettürlü beyaz tenli 1 ay önce evlendi. Neyse olaya geçelim anam ben,im yanıma geldi ben koltukda oturmuştum altımda şort vardı. şortumu indirdi benim hafif kalkıktı ablam sikimi görünce gözlerini ayıramadı sikimden. Anam sikimi ağzına aldı somurmaya başladı. Anam sikimi ağzına aldıkça benimki kalınlaşıyor ablam bizi şaşkın şaşkın izliyordu. Anam epey bir sakso çektikten sonra anamı yere yatırdım eteğini sıyırdım bacaklarını araladım beyaz kilotunu çıkardım amı kabak gibi açılmıştı dilimle amına darbeler atmaya başladım babamda anamın ağzına vermiş ablama bakıyordu ben anamın anmını yaladıkça anam inliyor ablama çok güzel oluyor meryem diyordu. Anam başımı amına bastırıyor dayanamıyorum diyordu. Ablam bizi heycanla izliyor anamın amına bakıyordu. Daha sonra 69 yaptık ben anamın amını yalıyom anam da sikime sakso çekiyordu. Anam tam kıvama gelmişti am suları şarıl şarıl akıyordu. Anamı ablamın göreceği şekilde domalttım babam anamın bacaklarını ayırdı ve ben de kalın sikimi amına sokmaya başladım anam ohhhh daha da alışamadım çok kalın sikin var yırtılacam nerdeyse diyordu sikimi amına koyduktan sonra pompalamaya başladım anam off oofff evet çok güzel evet ohhh sok yavrum diyordu ben soktukça anamın memeleri hopluyor inlemeleri artıyordu. Bir ara baktım ablam memelerini okşuyor anamın amından çıktım ablamın yanına gittim ablama karar verdin mi dedim. Ablamda evet dedi tamam. Ablama üstünü çıkarma dedim seni tesettürlü sikmek istiyom dedim. Ablamın başında pembe bir eşarp altında beyaz uzun bir etek vardı. Ilk önce ablamın dudaklarına yumuldum ordan boynuna ordanda yavaş yavaş memelerine indim gömleğinin düğmelerini çözdüm pembe sütyenle çok tatlı duruyordu. Sütyenini çıkardım offff memeleri harikaydı. Dimdik vede sert memeleri vardı babam kızına bakıyor 31 çekiyordu. Ablamın memelerini ağzıma aldım vakumlamaya başladım ben yaladıkça ablam ahhhh ahhh ıhhh diye inliyordu. Meme uçları sertleşmiş memeleri daha çok dikleşmişti. Ablamın memelerinden yavaş yavaş amına inmeye başladım ablamı koltuğa oturttum beyaz eteğini sıyırdım altında pembe dantelli bir kilot vardı. Kilotu am sularından ıslanmıştı. Ilk önce amına parmağımla baskı yaptım daha sonra kilotunu çıkardım amı sulanmaktan sırılsıklam olmuştu. Amını yalamaya başladığımda bir anda titremeye başladı kendini kasıyor benden kaçıyordu. Babamda sikini ablamın ağzına vermiş sakso çektiriyordu. Ablamı amını yaladıkça amı açılıyor ben dilimi amının derinliklerine sokuyordum. Ablamın çok tatlı amı vardı hiç kıl yoktu. Daha sonra ben ablamın ağzına verdim babamda ablamın amını yalama başladı. Babam offf kızım çok tatlı amın var sikmeye doymazsın bu amı seni bu akşam yırtacağız diyordu. Anamda amını ablamın ağzına dayamış ablamda anamın amını yalıyordu. Epey bir ön sevişme yaptıktan sonra babam ablamı kaldırdı anamların odasına geçtik ablamı yatağa yatırdı bacaklarını iyice ayırdı bana hadi oğlum ablanın tadına bak bakalım ablan böyle bir yarrak yedimi dedi. Ablamda ali ne olursun yavaş sok sikin çok büyük hemen alamam dedi ben de sen merak etme dedim. Ablamın başında eşarbı gözlerini kısmış hadi diyordu anam ablamı amının yanaklarını açmış hadi oğlum diyordu. Yavaş yavaş sikimi ablamın amına dayadım ve yüklenmeye başladım. Ben yüklendikçe ablam yavaş yavaş ali diyordu amı o kdar ıslanmıştıki çarşaf sırılsıklam olmuştu ama sikim hala girmiyordu anam ablama dayan kızım girecek diyordu. Ben ablamın bacaklarından tuttum tekrar bu sefer hızlıca yüklendim sikim cartttt diye ablamın amına geçti ablam offff yandım anam diye bağırmaya başladı. Ben biraz bekledikten sonra yavaş yavaş ssokmaya başladım. Ablamın amı çok dardı içi sımsıcaktı amı sikime biraz alıştıktan sonra am suyunun da verdiği kayganlıkla çok güzel kayıyordu ablam ohhhh ohhh ohhhh çok güzel kardeşim sikin çok güzel diye inliyordu. 1 aylık evli birisini de sikmek çok güzel oluyordu. Anam ablama nasıl kızım kardeşin dediğim gibi varmıymış dedi ablamda evet anne ali çok harika diyordu. Yalnız bir sorun vardı ablam yüksek sesle inliyordu duyulabilirdi. Babamda ablamın ağzına vermeye başladı. Bana nasıl oğlum ablamın amı dedi ben de çok harika baba sıcak ve dar. Daha sonra ablamı domalttım arkadan amına girmeye başladım ben pompaladıkça ablamın göğüsleri bir ileri bir geri gidiyordu ben artık hızlanmaya başladım ben hızlandıkça ablam ohhhhhhh ohhhhhhhhhh aliiii yavaş yırtıldım ahhhhhhh anne anam da bana sok oğlum ablanı dağıt yırt amını diye bana gaz veriyordu ben amına soktukça ablamın şlap şalp diye ses geliyordu amından ablamı kucağıma aldım ayakta sertçe sikmeye başladım. Ablam kendinden geçmiş ohhhh dağıldım diye inliyordu. Ben biraz dinlenmek için ablamın amından çıktım. Sikim amından çıkar çıkmaz foştt diye am suları boşaldı. Bu sefer babam ablamı aldı altına siki hemen amına girdi ve hızlıca amına girmeye başladı offf kızım ne güzel amın var ahhhh ahhh evet kzım seni bu akşam yırtacağız diye inliyordu babam. Babam hızlı hızlı ablamı sikiyor ablamda ohhh ohhhhh ohhhhh çok harikasınız diyordu. Bende daha çok şey yapacağız diyordum. Ben yere uzandım anam üstüme çıktı sikimi amına hizaladı üstüne oturmaya başladı sikim köküne kadar amına girdi anam üstümde ata biner gibi zıplıyor ohhh oohhhh oohhhh oğlum iyiki bu hastalığın çıktı ortaya diyordu. Yaklaşık 20 dakika sikiştik artık yeni zevkleri tatmaya sıra gelmişti. Babam bu arada boşalmıştı ben babamın sikini ağzıma aldım ve sakso çekmeye başladım herkes şaşırmıştı ama bu şaşkınlık kısa sürdü. Babamın siki tekrar kalkınca babama anamın altına yat dedim. Anam babamın sikine oturdu babmın siki dibine kadar anamın amına girdi anama dönerek bu akşam tüm zevkleri tatacağız dedim içerden kremi getirdim sikime sürdüm babam anamı sikerken ben de üstten anamın amına girmeye başladım. Anam offf oğlum yırtılırım alamam onu içime dedi ben de alışırsın dedim ablam anamın bacaklarını iyice ayırmıştı ben tekrar sokmaya başladım sikim yarıya kadar anamın amına girdi biraz daha yüklenince tamamını soktum bir amda iki sik anamı sikmeye başladık. Anamın gözleri kaymış kısık sesle inliyordu babama daha hızlı dedim ikimizde hızlandık anamın inlemeleri artmaya başlıyor dağıldım amım yırtıldı diyordu. Daha sonra anamın amından çıktık. Ami kabak gibi açılmış bileğimi soksam girerdi. Anamdan sonra ablam altıma yattı sikimi hala tam olarak alamıyordu ablamı bacak omuz yaptım amına girmeye başladım. Ablamı çok sert sikiyordum ben soktukça amının yanakları açılıyordu. Ben çıkıyom babam giriyor babam çıkıyor ben giriyordum ablamın amına. Daha sonra kremi getirdim ablamın götünü kremlemeye başladım parmağımlada götünü genişletmeye çalışıyordum iki parmağımla epey götünü genişlettim babam alttan ablamı sikerken ben de arkadan götüne girmeye çalışıyordum.Ablam yapma ali hayatta alam dedi ben de alırsın merak etme dedim babam ablamın götünü aralamış bana yol veriyordu ben sikimin başını yavaş yavaş sokmaya başladım bir iki derken kafası girdi biraz daha siktikten sonra götüne girmeye başladım. Ablamı sandaviç yapmış sikiyorduk anam aslanlarım kızımı dağıttınız ablamda bu nasıl sikişmiş öldüm ahhhhhh ahhhhhh diye inliyordu. Ablamın götüne bir sokuyor bir çıkarıyordum götü acaip açılmıştı. Yaklaşık 5 dakika siktikten sonra ben bu sefer herhalde geliyordum anama geliyorum dedim anam dur sakın boşalma dedi yanıma geldi ağzını açtı tüm döllerimi anamın ağzına boşalttım. Sonunda başarmıştık teşkkürler anne teşekkürler baba teşekkürler abla


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.