9 Temmuz 2019 Salı

HASTALIĞIM VE TÜRBANLI ANNEM 3

O geceki müthiş sikişmeden sonra sabahleyin saat 9 civarlarında ablamı evine götürmek için arabayı garajdan çıkardım ve ben ile ablam yola koyulduk. Yolda ilerlerken eniştem telefon açtı akşama ancak gelebileceğini iletti. Bunun üzerine ben de arabayı ormanlık gibi bir yer vardı oraya çektim. Ablam hayırdır ali ne oldu dedi ben de hayatımda ençok istediğim şey birisini burada sikmekti demekki nasip bugüneymiş dedim. Ablam ali çok yorgunum dedi eve gidelim dedi. Ben de buraya kadar gelmişken geri dönmek olmaz dedim. Arabayı kuytu bir yere park ettikten sonra pantolonumu indirdim ablama hadi dedim ablam sikimi çıkardı ağzına aldı sakso çekmeye başladı epey bir somurduktan sonra sikim dimdik olmuştu ablam offf ali gerçekten sikin çok büyük karını çok mutlu edeceksin dedi. Ablamı arabadan çıkardım kaportaya dayadım eteğini sıyırdım kilotunu yana çektim amını yalamaya başladım ben yaladıkça ablam kendinden geçiyor offf ali harikasın diyordu. Kliritosi çıkmış am suları yine akmaya başlamıştı. Yıkama yağlama işlemi bittikten sonra bir bacağı yerde bir bacağı kaportada olacak şekilde ablamı ayarladım ve öylece amına sikimi sokmaya başladım 5-10 sanişye sonra sikimi köküne kadar amına soktum ilkönce ağır tempoda sikmeye başladım ablam ıhhh ıhhh diye inleyordu gittikçe hızlanmaya başladım benhızlandıkça ablamın inlemeleri artıyordu aliiiii ohhhhhh ohhhh ohhhh çok güzel sikiyon kardeşim benim amımı dağıt diye inliyordu ben de daha sert sikiyom ohhh ohhhh al amını yediğim diye bağırıyr köküne kadar sikimi amına sokuyordum. Bu arad çalıların arkasından sesler duydum bir baktım biri bizi izliyor ablamın amından çıktım aniden çalıların arkasına uçtum bizi izleyeni yakaladım. 16 17 yaşlarında bir çocuk ne yapıyon lan dedim hiç abi sesleri duydum merak ettim dedi. Ben de nasıl dedim iyi sikiyormuyum o da evet dedi abi böyle türbanlıyı nerden buldun valla çok şanslısın dedi ben de ona sen de sikmek istermisin dedim çoğun aniden gözleri parladı ablam da bana dönerek saçmalama dedi ben de garibanımıda sevindirelim dedim.çıkart dedim sikini hemen pantolununu indirdi sikini çıkardı siki 16 17 cm civarlarındaydı ablama ağzına al dedim çocuk ablamın ağzına verdi ben de ablamı sikmeye devam ettim. çocuğun siki dikleşince ablamın amından çıktım hadi bakalım dedim ablamı arabanın üzerine yatırdım çocuk ablamın bacaklarını araladı ve hızlıca amına sokmaya başladı. çocuk o heyacanla ablamı hızlı hızlı sikiyor ablam ıhhh ııhhh diye inliyordu. çocuk bana dönerek abi ablanın amı çok güzel şanslısın dedi. çocuk bir iki dakka daha siktikten sonra ablamın amına boşaldı. Ben tekrar ablamın amına girdim ben de bir 5-10 gitgelden sonra ablamın amının derinliklerine boşaldım. Daha sonra giyindik eve doğru yola koyulduk


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.