11 Ağustos 2019 Pazar

ANNEME HASTALIĞINDA YARDIMCI OLDUM

Yaşadığım Bu Olay Annem Ve Hastalığıyla İlgili Annem De 52 Yaşında 170 Boyunda Balık Etli Göğüsleri Ve Poposu İri Çok Da Güzel Olmayan, Muhafazakar Sayılabilecek Bir Kadın. Babam 1 Yıl Kadar Önce Hapse Girdi. 2 Senesi Var Çıkmasına 1 Yıldır Annemle Evimizde Geçinip Gidiyoruz.Herşey Annemin Hastaneye Kontrole Gittiği Sıcak Bir Yaz Günü Başladı. Babam Da Olmadığı İçin Daha Çok Çalışmam Gerekiyordu. Kızlara Ayıracak Vakit Bulamıyordum. O Gün De Yorgun Argın Eve Geldim. Her Akşam Eve Gelir Yemek Yer Film İzler 31 Çeker Yatardim. O Gün De Annemle Yemeğimizi Yedik. Annem Biraz Durgundu. Ağzını Bıçak Açmıyordu. Ne Olduğunu Sordum. Hastanede Kötü Bisey Mi Söylediler Dedim. Pek Soylemeye Niyetli Değildi. Çok Israr Ettim. Bana Söylemeyeceksen Kime Söyleyeceksin Anne Dedim. Yavas Yavas Konuşmaya Başladı. İdrar Yolu Enfeksiyonuna Kapılmış. Tam Olarak Öyle Değil De Onun Bir Türüymüş. Baban Gittikten Sonra Böyle Oldu Dedi. Nasıl Yani Dedim. Kendi İşimi Kendim Gördüğüm İçin Mikrop Kapmış Dedi. Annemle İlk Kez Böyle Şeyler Konuştuğum İçin Utanıyordum. Ee İlaç Yazsın Geçer Niye Bu Kadar Üzüldün Dedim. İlacla Gececek Şey Degil, Doktor Eşinle Tekrar Beraber Olun, Çok Hormon Salgılıyorsunuz İlaç Etkisi Hemen Geçer Dedi, Ben De Kocam Hapiste Demeye Çekindim Dedi. Yani İlacı İçsem De Hormonlarım Nedeniyle Etkisi Çok Kısa Olacakmış Ve Tekrar Edermiş Dedi. Çok Mu Rahatsız Ediyor Peki Anne Dedim. Etmez Mi Oğlum Her Tuvalete Çıktığımda Yanıyor Dayanamıyorum Dedi. Bişey De Diyemedim. Babam Çıkıp Annemi Sikene Kadar Bu Böyle Gidecekti.Birkaç Gün Geçti. Gece Annemin Ağlama Sesiyle Uyandım. Hemen Kalkıp Odasına Gittim. Hıçkıra Hıçkıra Ağlıyordu. Ne Olduğunu Sordum. Yanıyor Oğlum Dayanilacak Gibi Değil Dedi. Amını Avuçlamıştı Yatağında. Tuvaletten Çıktıktan Sonra Böyle Oluyordu. Ben De Çok Üzuluyordum Ama Elimden De Bisey Gelmiyordu. Yatagima Gectim. O Anda Aklima Geldi. Ben Anneme Yardim Etmeliydim. Ama Nasıl. Bunu Nasil Kabul Ederdi Ki. Kendimi Annemi Sikerken Hayal Ettim. Sikim Hemen Sertlesmeye Başlamıştı. Hiç Olmadigi Kadar Azmistim. Yarin Bi Şekilde Söylerim Diyerek Uyudum.Diğer Gün İsten Geldim. Yemekten Sonra Annemle Tv İzlerken Konuyu Açtım. Bugün Nasilsin Anne Ayni Oğlum Hergun Daha Da Aciyo Canim. Nasil Dayanirim Bilmiyorum. Anne Ben Sana Yardimci Olmak İstiyorum Ama Ne Dersin Bilmiyorum. Nasil Yardim Edebilirsin Ki Oglum Bana
Babamin Yapmasi Gerekeni Yapabilirim Belki Anne Anla İşte. Annemin Birden Surati Degisti. Ne Diyosun Oğlum Sen Manyak Mısın Kafayı Mı Yedin. Seni Dün Öyle Görünce Çok Üzüldüm Anne Nolur Yanlis Anlama. Gözüme Görünme Bugün Dedi Ve Kalkip Gitti. Ben De Odama Gecip Yattim. Hem Bozulmuştum Hem Utanmıştım Hem Hayallerim Yıkılmıştı. Yine Annemi Hayal Ederek Uyudum. Gece Yine Annemin Sesiyle Uyandım. Ağrıdan İnliyordu Yine Ama Bana Da Sesleniyordu. Hemen Kalkıp Gittim. Ne Oldu Anne Dedim. Yardım Et Oğlum Bana. Daha Fazla Dayanamicam Yardim Et Dedi. Hemen Yatagina Dogru Yöneldim. Dur Böyle Paldır Küldür Olmaz. Ben Annenim Senin. Sadece Yardim Edeceksin. Baska Bisey Olmayacak Dedi. Nasil Yani Dedim. Görmek Yok. Pikenin Altından Yapıp Bitiririz Dedi. Yani Sadece İçinde Gidip Gelmemi İstiyordu. Tamam Anne Yeter Ki İyileş Dedim. Güvenini Kazanmaya Çalışıyordum. Boxerımı İndirmeye Başladım. Dur Işığı Kapat Görmek İstemiyorum Dedi. Işığı Kapattım Boxerı Çıkardım. Annem De Pijamasını Ve Külodu Çıkarıp Yatağın Kenarına Attı. Pikeyi Üzerine Alıp Bacaklarını Ayırdı. Yavaşça Yatağa Girip Pikenin İçine, Annemin Bacaklarının Arasına Yerleştim. Sikim Amına Temas Eder Etmez Sertleşmeye Başladı. Yavaşça Sürtüyordum. Sertleştirmeye Çalışıyorum Dedim. Cevap Vermedi. Amında Kıl Yoktu. Hissedebiliyordum. Sikim Tamamen Kalkıp 17 cm'lik Haline Gelince Elime Alıp Amına Sokmaya Çalıştım. Tabi Amı Kuruydu Ve Benimki De Kalın Olduğundan Girmesi Biraz Uzun Sürdü. En Sonunda Başını Girdirebildim. O Anda Annemin Nefes Alışverişi Değişti. Biraz Daha Girdim İçine. Yavaşşş Dedi. Yavaşça Girip Çıkmaya Başladım. Yüzünü Yan Tarafa Çevirmiş Kollarını Ve Bacaklarını İki Yana Ayırmış Annemin İçine Girip Çıktığıma İnanamiyordum. İnlememek İçin Kendini Tutuyordu Ama Köküne Kadar Birden Sokunca Dayanamadı Ve Ahhhhh Diye İnledi. Her Gidip Gelişimde İnliyordu Artık. Sıcacıktı İçi. 10 Dk Kadar Git Gel Yaptıktan Sonra Kasılıp Boşalmaya Başladı. Ellerini Boynuma Attı. Bacaklarını Biraz Yukarı Kaldırdı. Daha Sert Sik Demek İstiyordu. Annemi Tabiki Kıramazdım. Üzerinde Zıplayarak Sikmeye Başladım. Taşaklarımın Götüne Çarpınca Çıkardığı Sesle İnlemelerimiz Birbirine Karışıyordu. Annemi Hayvan Gibi Sikiyordum. Tekrar Kasılıp Boşaldığını Anladım. Kaçıncı Boşalman Dedim. Yine Cevap Vermedi. Ben De Daha Fazla Dayanamayacaktım. Geliyorum Anne Dedim. Çarşafa Boşal Dedi. Hemen Çıkıp Boşaldım Yatağa. Yanına Uzandım. Hadi Git Temizlen Sonra Da Yatağına Git Dedi. Tamam Anne İyi Geceler Diyip Gidip Yattım. Sabah Uyandığımda Annem Kahvaltı Sofrasını Hazırlamış Beni Bekliyordu. Yüzüme De Pek Bakamıyordu. Çok Konuşmadık. Haftasonu Olduğu için 2 Gün Evdeydim. 2 Gün Boyunca Annemi Sikmenin Planlarını Yapıyordum. Kahvaltıdan Sonra Tv İzliyorduk. Bugün Nasılsın Anne? Daha İyiyim Oğlum.İyi Geldi O Zaman Dün Yaptığımız Şey. Daha İyiyim İşte. Konu Hakkında Konuşmak İstemiyordu. İyi Geldiyse Tekrar Edelim.Geceleri Olacak İş O Hem Sen De Pek Heveslisin Bakıyorum. Unutma Annenim Ben Senin. Evet Bunun Farkındayım Anne Ama Hem Senin Canının Yanmasına Dayanamıyorum Hem De Sana Yardımcı Olabildiğim İçin Mutluyum. Bizim Birbirimizden Başka Kimsemiz Yok. Birbirimizin En Yakınıyız Babam Gittiğinden Beri. O Yüzden Sana Bu Şekilde Yardım Ettiğim İçin Hiç Pişman Değilim Ve Çok Mutluyum. Dün Sana O Kadar Yakın Olup Seni Mutlu Edebilmek Harika Bir Duygu. />Biliyorum Sen De En Az Benim Kadar Zevk Aldın. Annem Biraz Suskun Kaldı. Sonra Canım Oğlum Biz Tabi En Yakınız Ama Bana Çok Yanlış Geliyor Bu Yaptığımız Ve Benim İçin Çok Zor. Evet İstiyorum Ve Zevk Aldım Çünkü Ben Hormonları Coşmuş 52 Yaşında Bir Kadınım. 1 Yıldır Yalnızım Ve Kaslı Genç Bir Erkek Vücudu Üzerimdeyken Karşı Koyamam. Ama Sen Benim Oğlumsun Ve Ben Hep Pişman Olcam.İkimiz De Zevk Aldıysak Ve Amaç Senin Hormonlarını Dizginleyip İlacın Etki Etmesini Sağlamaksa Bence Geceyi Beklemeye Gerek Yok. Gündüz Yapmak Seni O Şekilde Görmemi İstemiyosun Galiba. Evet Utanıyorum Ama İstiyosun? Sessiz kaldı cevap veremedi.şuanda hormon salgılıyosun ve bu istemediğimiz bişey. Bence yatağa gidip bunu durdurabiliriz. birazdan gel.Dedi Ve Odasına Geçti. Sikim Kazık Gibi Olmuştu. Hemen Odama Gidip Şortumu Ve T-Shirtü Çıkardım. Boxerla Kaldım. Koltuk Altıma Koku Sürdüm, En güzel parfümü sıktım. Resmen annemi sikmeye hazırlanıyordum. Sonra da gidip odasının kapısını çaldım. Gel dedi. İçeri girdim kibarca. Yatakta uzanmış üzerine de pike almış beni bekliyordu. Gözleri vücudumda geziyordu ve sikime kayıyordu. Yatağa girip pikeyi üzerinden aldım. Diz altına kadar olan bir gecelik giymişti. Geceliği yavaşça beline kadar sıyırdım. Külot olmadığını o hafif etli bembeyaz kaymak gibi amını görünce fatkettim ama hemen iki eliyle kapattı. Bacaklarını iki yana ayırıp bacak arasına geçtim. Dizlerimin üzerindeydim ve annemi izliyordum. O da bana bakıyordu. Birden boxerımı indirdim. Gözleri bianda açılıp sikime kitlendi. Sonra da kafasını başka tarafa çevirdi. Nasıl anne güzel mi? sen benim oğlumsun herşeyin bana güzel gelir zaten. oğlun olmasaydım beğenir miydin? çook. peki babamınkiyle kıyaslasana. -oğlum yeter hadi yapalım artık. cevap vermeden olmaz. daha uzun çok daha kalın ve daha güzel. Hadi söyledim mutlu musun? Annem kendisini biran önce sikmemi istiyordu. Inanamıyordum. Sikimi amını kapattığı ellerine sürtmeye başladım sonra ellerini biraz gevşetti. Avcuna sürtmeye başladım. Elinde git gel yapıyordum. Hadi artık dedi. Tamam al içine dedim. Sikimi kavrayıp amına hizaladı. Başını yavaşça amına geçirdim. Derin derin iç çekip sikimi bıraktı. Amını görüyordum artık rahatça. İçinde gezdirmeye başladım. Hızlandıkça hızlandım. Ellerini omuzlarıma attı. Ahh uhhh diye inlemeleri arttıkça arttı. Biraz doğruldum ve bacaklarını omzuma aldım. Oğlum neler yapıyosun sen bana-a-a-a diye inliyordu çivi çakar gibi amına girerken. iyi sikiyo muyum. Harika-a-a-a daha da sert sikiym mi seni anne? Daha sert sii-i-i-i-k Iyice sertleştim. Makine gibi çalışıyordum annemin üzerinde. Kaç kez amı kasıldı hatırlamıyorum. En az 3 kere boşalmıştı. Geleceğimi anlayınca amından çıktım. Elimi amına atıp okşamaya başladım. Sonra tekrar girdim amına. Vıcık vıcıktı. Tekrar üzerine uzandım. Bacaklarını belime doladı. Tırnaklarını sırtıma geçirmişti. Tek vücut olmuştuk. Kulağına yaklaştım. Anne harikasın dedim ve kulak memesini yalıyordum. Sen de oğlum sen de dedi. Annemin altımda sen de harkasın oğlum diyerek inlemesine daha fazla dayanamadım ve en derinlerine boşalmaya başladım. Hiç böyle boşalmamıştım sanki içimdeki herşey annemin amına akmıştı. Ikimiz de yorgunluktan yığılıp kaldık. Sonra yanına uzandım. Kalkıp lavaboya gitti geldi. Yüzü gülüyordu. Dünkü gibi değildi. Tek kelimeyle harikaydı anne. Gülümsedi. O da farkındaydı harika sikiştiğimizin. -Hadi ben yemek hazırlicam diyip mutfağa geçti.Annem mutfaktayken ben de uykuya dalmisim. Aksama dogru uyandim. Yemek hazırdı. Yemeğe çağırdı. Beraber yemeğimizi yedik. Film izleyelim mi anne dedim. Amacım daha samimi ve yakın olmaktı. Olur tabi izleyelim dedi. Harddiskteki filmlerden birini tv'ye aktardım. 2'li koltukta yanyana oturuyorduk. Normalde olmayacağı kadar yakın oturuyordu. Birlikte olmamızın etkisi vardı kesinlikle. Normal bi şekilde filmimizi izledik. Film İkimizin de uykusunu getirmişti. Oğlum çok uykum geldi ben yatıyorum. Benim de uykum geldi anne. Geleyim mi yanına? Bu günlük yapacağımızı yaptık. Hem daha iyiydim bugün. Yarın bakarız. Dedi ve ben de bişey diyemedim. Ters tepki almamak ve işi bozmamak için üzerine gitmiyordum. Odalarımıza geçtik. Ama beni uyku tutmuyordu. Aklımda sürekli o güzel amcık vardı. Daha fazla dayanamadım ve annemi kontrol etmek için kalktım. Kapısı açıktı ve üzerinde geceliğiyle sırtüstü uyumuştu. Sessizce içeri girdim. Geceliğini çok yavaş bi şekilde beline kadar çektim. Benim odamın ışığı annemin odasına loş bi hava veriyordu. Bu loş ortamda annemin külot giymemesini yeni farketmiştim. Amının o güzel yarığı belli oluyordu.* Anneme hiç dokunmadan amına yaklaştım. Kokusunu içime çektim. İçime dolan am kokusuna daha fazla karşı koyamadım ve dilimi am dudaklarında gezdirmeye başladım. Birkaç turdan sonra amını tamamen ağzıma alıp emmeye başladım. Harika bir tat, harika bir duyguydu. Annem de kıpırdanmaya başlamıştı. Sonrasında da elini saçlarımda hissettim. Kafasını kaldırıp bana doğru baktı. Ağzımı hiç amından ayırmadan yalıyordum. Göz göze geldik. Uyku sersemiydi ama zevk aldığı hem yüzünden hem de amının sulanmasından belli oluyordu. Yapma oğlum bunu yapma dedi. Cevap vermeden yalamaya devam ettim. Ahh ohh demeye başlamıştı ve karşı koyamıyordu. Bacaklarının arasına iyice yerleşip daha rahat bi şekilde yalamaya devam ettim. Arada bir "yapmaa" diyordu ama durmaya niyetim yoktu. Elleri kafamdaydı ve saçlarımla oynamaya başladığında kendini bıraktığını anladım. Dilimi amına sokup çıkarıyordum ve annem de beni amına bastırıyordu. 27 yıl önce çıktığım amı yalayıp yutuyordum. Göbeğini yalamaya başladım. Annem omuzlarımdan tutmuş yukarı çekiyordu. İçine girmem için yanıyordu. Geceliğini yukarı sıyırdım ve çıkardım. Süt gibi göğüsleri karşımdaydı. Sarkmışlardı ama iri ve bembeyazdılar. Uçlarını emmeye başladım. Annem iyice kendinden geçmişti. Boynunu yalamaya başladım sikimi amına hizalayıp sertçe girmeye başladım. Bacaklarını bacaklarıma doladı. Köküne kadar sokuyordum. Annem zevk ve acıdan çığlık atıyordu ve ben de bundan gurur duyuyordum. Dudaklarına yapışmanın tam zamanıydı ve yapıştım. Dillerimiz birbirimizin ağzındaydı ve liseli azgın aşıklar gibi yiyorduk birbirimizin dudaklarını. Boşalacağımı anlayınca içinden çıktım ve annemi ters çevirdim. Ne desem yapacak durumdaydı. Göbeğinin altına yastık koydum. Domalmıştı ve o güzel büyük götü karşımdaydı. Canım çekti ve göt deliğini yalamaya başladım. Neler yapıyosun oğlum bana dedi. Yiyorum seni anne dedim. Amını ve götünü yaladıktan sonra dizlerimin üzerinde amına girmeye başladım. Büyük götü ile kasıklarımın çarpışmasıyla çıkan şap şap sesleri odayı dolduruyordu. 10 dk kadar doya doya siktim ve amına patladım. Annem yüzüstü yığıldı ben geriye doğru oturdum. Ikimiz de nefes nefeseydik. Biraz sonra sırtüstü döndü. Yüzüme baktı. Hayvan gibi sikiyosun anneni biraz saygılı ol kibar ol.İkimiz de gülmeye başladık Hadi git odana hayvan herif iyi geceler anne. iyi geceler oğlum. Pazar günü öğlene doğru uyandım. Annem mutfakta kahvaltı hazırlıyordu. Üzerinde dün geceki gecelik vardı. İç çamaşırı olmadığı belli oluyordu. Sikim hareketlenmeye başlamıştı bile. Arkasından sarıldım sikimi götüne sürtmeye başladım. Günaydın anne.Günaydın oğlum. Hareketlisin yine.Seni sabah sabah böyle görünce nasıl hareketli olmam.Annenim ben senin unutma bunu. Sevgilinmişim gibi davranma.Sevgilim olsan senin üzerinde herşeyi denerdim.Dün gece denemediğin ne kaldı ki.Daha çok şey var aklımda.Ne gibi.Mesela şuan geceliğini sıyırıp seni tezgaha domaltıp götüne yumulmak isterdim.Terbiyesiz. Olmaz kahvaltı hazırlıyorum.O zaman kahvaltıdan sonra deneyelim bunu.Hadi git elini yüzünü yıka.Cevap vermeyerek kabul ettiğini belki etmişti. Artık o da boşvermişti ve istiyordu. Kahvaltımıza geçtik.Ağrılarım geçti oğlum. İyiyim artık.Tedavimiz işe yarıyor o zaman anne. Devam etmeliyiz.Geçti diyorum oğlum niye devam edelim.Yapma ama sen de istiyosun biliyorum.Çok suçluluk duyorum baban içerdeyken seninle olmaktan.Ama kahvaltıdan önce söz verdin.Ne sözü oğlum ben bişey demedim.Tamam o zaman bugün son olsun.Söz verirsen bugün son olsun.Tamam ama isteklerimi yapcaksın.Öye her şeyi yapamam.Sen demedin mi yapmadığımız ne kaldı diye. Madem ağrılarını geçirdim. Son kez istediklerimi de yaparsın.Tamam söz hayvan oğlum benim.İlk isteğim az önceki gibi mutfakta tezgahta bişeylerle uğraş ve beni bekle Dedim. Kalkıp mutfağa geçti. Ben de üzerimdeki herşeyi çıkarıp peşinden gittim. Dediğim gibi beni bekliyordu. Arkasına geçip dizlerimin üzerine çöktüm. Geceliğini yukarı sıyırıp anneme verdim. Götü öpüp ısırmaya başladım hemen. Sonra iki yana ayırıp dillemeye başladım. Hemen başladı inlemeleri. Biraz daha domalttım. Amı ve götü tamamen ortaya çıktı. Tezgahta kahvaltıdan kalan reçel kavanozu vardı. Kapağını açıp götüne doğru döktüm. Amı ve göt deliğine iyice sürdüm. Ve tekrar yumuldum. Hep internetten öğreniyosun böyle şeyleri dedi. Beni hala çocuk olarak görüyordu. Ayağa kalkıp annemi bana doğru çevirdim. Elini tutup sikimi tutturdum. Sıra sende anne.Ne sırası oğlum. Yalama sırası O kadar da değil artık.O kadarı mı kaldı. Dün içinde gezdirirken zevk çığlıkları atıyordun. Şimdi ağzına almaya mı çekiniyorsun. Hem ne dersem yapacaksın bugün anlaşma böyle.Dedim ve annemi dizlerinin üzerine çöktürdüm. Iki eliyle gitgel yapıyordu. Dudaklarına sürtmeye başladım. Sonra öpmeye başladı. Her tarafını öpüyordu. Kavanozu elime alıp bu sefer sikime doğru döktüm. Annem o zaman ağzına almaya başladı. Dilini sikimde hissetmek inanılmazdı. 5 dk sonunda taşaklara kadar yaladı. Kolundan tutup kaldırdım ve salona götürdüm. Koltuğa uzandım ve tekrar annemin ağzına verdim. Zorlayınca yarısına kadar alabiliyordu. Onda da nefesi kesiliyordu. Annemin tükürükleriyle parlayan sikim annemin kırmızı ojeli güzel parmaklarının arasındaydı ve sikimin başı da o tatlı dudaklarındaydı. Bundan daha güzel bir görüntü olamazdı. Dondurma gibi yalıyordu. Sikim zonkluyordu. Annemi kendime doğru çektim ve üzerime aldım. Amını sikime hizaladım ve sertçe sikmeye başladım. İkimizde tempo tutturmuştuk. Sonra ben durdum annem üzerimde zıplama başladı. Yanıyordu amı. Yer değiştirdik. Bacakları omzuma alıp köklemeye başladım. İnlemeleri daha da azdırıyordu.Hoşuna gitti bakıyorum.Gitti. Bitiriyosun beni.Her şeyi denicem senin üzerinde Sik beni, her yerimi Sik Annem benim. Amını götünü parçalıycam senin. Parçala her yerimi aslan oğlum.Hemen masada kahvaltıdan kalma tereyağını alıp Annemi domalttım ve göte sürdüm. Sikimin başını zorlaya zorlaya geçirdim göte. Ahhh yavaş diye bağırdı. Santim santim içine girip çıkıyordum. Daracık götüne kalın sikimin girmesi çok zor oldu. Baya bir uğraştıktan sonra seri bi şekilde annemin götünü sikmeye başladım. Daha çok bağırıyordu. Canı daha çok yanıyordu.Yürüyemicem Oğlu-u-u-u-mm Kucağımdan indirmem seni yürümene gerek kalmaz Anne yatağa götür beni Annemi kucaklayıp yatağına götürdüm. Sırtüstü yatıp bacakları açtı ve gel gir içime dedi. Hemen dediğini yaptım. Bi ayağı göğsümdeydi diğeri yatakta ve Hızlıca pompalıyordum. Ayaklarına her zaman hayrandım. Ojeli, bakımlı minik ayak parmaklarını tek tek emmeye başladım. En büyük fantazimi gerçekleştiriyordum. Hem amına büyük bir yarak girip çıkan hem de aynı anda ayakları yalanan bir kadın nasıl zevk alırsa annem de oğlundan o kadar zevk alıyordu.,Babam gelene kadar benimsin. Her gece sikicem seni.Sik beni hiç boş bırakma. Annemle aynı anda boşalmaya başladık. Ikizde iç içeydik ve kasılıyorduk. Annemin amı kasıldıkça içine daha çok boşaldım. O an hiç bitmesin istiyordum. Üzerine yığıldım. Altımda eziliyordu. Dudaklarına yapıştım. Uzun uzun öpüştük. Bu önemliydi çünkü boşalıp cinsel istek azalınca bile benimle öpüşmesi avcuma almam demekti. Yataktan uzun süre çıkmayıp yiyiştik. Gece uyuyana kadar 5 posta atmışımdır. Günden sonra da ilişkimiz devam etti. Halen ediyor. Babam gelene kadar erkeği benim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.